Saturday, October 17, 2009

malam kejadian.05 oktober.



nama budak ini ad. sebot ramai2. AD!die nih mangsa prank masa besday die.bapak mmg kesian gile.pic yg aku(olyn) ltk nih pic si mangsa tgh buat air pas kene sembor ngan ntah ape jadah le penyembor hari jadi tuh.muka die ketat sbenanye tu.tp die tunduk kan,so x jelas kelihatan.pd mlm kejadian,si mangsa ni kena baling ngan air yg maha busuk.ok.maha...BUSUK kaw2.tahap dewa lah.try la amek tlur 4,5 bijik.amek minyak gamat,megi basi,milo basi,sampah sarap,sampah masyarakat sume..korg curah atas bdn korg.buat 3 kali supaya sebati.bau die mmg..WAH!!menusuk lbg tlinge.sehingga mjilat jari ok.tp pic die tuh aku x de.ade dlm phone beliau la.nnt aku try ltk kalo diizinkan tuhan.tapi..ad.ko mmg sporting gile.aku tabing spring cap dunlopilo kat ko.



ni plak pic muka2 yg menjayakan prank mlm tuh.ni baru pas kene keja ngan budak busuk tuh.mlm tuh kiteorg lari mcm da x cukop tanah.si ad tuh keja bsunggoh-sunggoh.dr 3.30pg sampai 5pg bru la die give up.btrabor lari beb.rasenye bdk2 bank rkty mlm tuh igt hantu jepon la kot dok bkawad pepagi alam.dr kiri, anis yg lari cam ribot mlm tuh.siap nyorok bwh tangga.kemain drama kau. za yg nyorok muka ntah nape.pasan cun agaknye.makcik huda.haha..lari syok sendiri sampai ke dewan kaci kot.yg kene plok tuh,fara.yg aja aku maen tipu tym kene keja.tarik aku msok blik.bile aku ajak kua die mrhnye aku.ish2..tu,olyn yea.aku! dan last sekali si busuk..adlina.nmpk x kebusukan die..?

No comments:

Post a Comment