Thursday, October 29, 2009

setelah seminggu berlalu.

seminggu aku di kota damansara.22 okt - 28 okt.

aku lepak sane rumah kakaknye si kechil.kat area giant kota damansara.22hb tuh kiteorg sampai around 4ptg.grk dr chaglun 8.30pg.ley x bygkan teremuk cmne bdn aku.lemas siot dok dlm bus.tgkp tgi.dpn sume sit org2.aku x nmpk mende pon.mula la aku saket perot,penin pale,lguh kaki,gatai tgn.sume la.tp lame gak la aku bantai tido dlm bus.sdr2 da sampai sg perak.MAKAN TIME.sbb mlm bfo tuh aku x leh tido.ada ntah sape kena rasok.aduii.menjerit2.tgi nada sore die.sampai kat jejantas sg buloh kiteorg trn.kakaknye si kechil dtg amek.sbb damansara dkt ngan RnR tuh.so.....dicepatkan cite kami da smpai umah.rehat,mandi dan segalanya.








PETALING JAYA,SELANGOR.

kami dijempot gi ruma sdaranya si kechil.mkn mlm.dinner tym.sedap siot.dok sintok mkn x btambah.dr kiri..baju kuning,sara,olyn,kakwe.dr ruma ni ley nmpk klcc n bandaraya kl.mmg cantek.n she said..nak mcm ni.n i said it silently..someday.



esoknya..jumaat,di ruma saje.tade wat pape.n aku pon x igt ape yg kiteorg buat.tido je la tu kot..maknye si kechil pon ade.jaga cucu2 beliau.maknye si kechil syg gilor kat cucunye.sape x syg cucu oii.aku pon syg cucu aku gak.anak2 si tam,arwah si kechik..cucu aku la tu.mereka semua adalah seekor yea.bukan seorg..korg mest blur bace pe aku tules.abaikan.....







dari kiri.kica,nadira,sara.



ni semua kesayangan si kechil.



her precious.







ni semua moment2 kiteorg ngan sanak sdara la..moment2 kami bdua akan di uploadkan lg..n people..








ntah nape pic ni jd cmni.tapi..this is my precious.korg terbalikkan la pc korg k.ni mereka2 yg giler dlm life aku.slaen si kechil,aku ada manusia2 ni.kami ramai ok.so..dont ever mess with us..hehe.

dlm life aku,aku ada ramai org2 yg aku syg n aku caye drg pon syg aku.x byk sket pon xkan xde kan.tp aku sgt2 memilih.aku pilih sape yg layak aku syg n dok dlm hati aku.kwn2 aku pon ade yg aku x de feel syg lgsg ngan drg.walaupun bgelar kawan..bukan sahabat.aku hepy gilor ngan pe yg aku ada skang.tp..manusia kdg2 ada sifat cam babi sket.ooopsss.termencarot.maaf.dengki.x ley tgk org laen sng.buat ape saje la nak puaskan kehendak sendiri.nak expose kan diri yg mmg da terexpose.n nak menjatohkan aku,die o sape2 je la.sbb nak diri tu disayangi,perhatian.sanggop beb..kutok bapak sendiri.puji bapak org lain smata2 utk perhatian & publisiti.

malampau!aku syg ayah aku,umi aku..n aku syg semua org2 di atas.even i am not straight,tp pasaan aku x fake.aku x minx simpati sape2 tuk disayangi..n if.org tu x syg aku pon..as long as i live aku syg die ikhlas gaban.org x pduli pon x pe..syg org bkn tuk blsn..gampang.jiwang gilor.tp ni ikhlas aku rasa.i love u kechil,umi,ayah,my 4 monsters,dira,sara,kica,makcek,kakak2,adik2,toknek2..n i dont ever ask for anything back.trimas utk hari2 yg best korg pnh bg..

SEKIAN.



No comments:

Post a Comment