Sunday, October 18, 2009

malang x berbau babe-q

16 oktober hrituh,aku ngan budak2 futsal maen futsal.malam tym tuh.aku jd striker la konon.tp aku mls gile keja bola.aku keja keja keja,baru nak sepak lini da sepak kat zafy.penyudahnya aku fed up..aku tuka ngan ad yg mase tuh jd keeper.jd keeper best.x pyh lari2..aku pon tuka posisi.ad gi maen keja bola.aku sengih2 la kan..sbb x pyh lari smpai sempot.trok btol fitness aku skang.mcm badak air.mendap je..tgh aku dok sengih2.main2 mata ngan si kechil saya..tibe2 jek aku nmpk si zafy laju gile selit sane sini bedesup desap..tubtub.die dah depan aku bwk bola..kaki kanan ke kiri ke ntah.die hayun 90 darjah..suupppp....bola menerjah ke arah aku.aku jerit..tolong.tolong..tolonggggg.hihi.over lak.xkan aku nak jerit kan.x macho la.ntahape2 nta.aku bjaya tepis bola ok.haha!bola cam gitu pny kuat aku tepis senang je.tkejot zafy tym tu agaknye sbb mata die bolat je.aku pon sronok.pastu aku tgk jari aku..camni la rupenye akibat penangan bola zafy.



tgk betol2 jari tu mane rupe die.senget sket kan dlm pic nih.haa..sbenanye kalo realiti jari aku da x rupe jari.rupe...urm ntah la rupe ape sbb amy yg tgk jari aku pon da rupe nak pitam da.si kechil tgk nanges pulak.siap mara2 aku.kate die da pesan jgn main sbb tade hand guard.tharu seketika.



dlm pukol 2 pg sume setel.dr pukol 10sengah aku tgu nurse ke dokto ke nak rawat aku.klua masok klua masok aku dlm emergency tuh."dik.tgu jap ye.tukang x-ray on call."ok misi. "dik.tgu lagi dik.tukang tarek tulang on call." aku tgu lagi.si kechil da nanges lg.takot jari aku patah.takot aku kena angkot simen brat2.aku terharu lg.sayam die kat aku.aku pon x care pasal diri aku cam die care psl aku.die setia tgu aku sampai la sume setel.tp takot nak nak masok mase aku pny jari nak kena sevis.so,ad yg tman.sbb die gagah!tp skali aku jerit dlm bilik tuh,die berundur gak setapak due.mmg saket yg maha saket sgt2 masa jari aku nak kena tarik tu.bile aku kua tros aku cari muka si kechil.aku nmpk die,aku sengih.then baru la aku gi kat membe2 aku yg sudi dtg mlm tu tmn aku.trimas byk2 kawanku syg.za,farawahida,ad.yg anta aku gi spital gak aku nak ucap ribuan tima kaseh.zafy,amy,rieda,linie.zafy..jgn rase guilty.game.beselah..x cedera,baek dok bilik main game snake kat hp.n thanks to si kechil.jaga aku penoh saba.she didnt sleep that nite.tido la bile nak menjelang suboh sampai la ke tgah hari buta.mjaga jari aku sbb aku x reti dga kata.thanks..sud i call u sayang?thanks sayang.n tuk m.a,nurse n doc yg rawat aku mlm tu..walaupon lmbt sevisnye.tp aku nak btime kaseh gak sbb drg mmg cool..

No comments:

Post a Comment